Zgodnie z zapisami umowy inwestycyjnej, Fundusz SATUS skorzystał z opcji objęcia 30% udziałów w Social WiFi inwestując 700 tys. złotych. Pomysłodawcy usługi, Artur Racicki i Tomasz Wysocki, nadal posiadają pakiet większościowy w spółce. I runda finansowania w Social WiFi została rozpoczęta przez Akcelerator Innowacji NOT w marcu 2013 roku.
– Wystarczyło pół roku od debiutu rynkowego, by pozytywnie zweryfikować zapotrzebowanie na naszą usługę. Inwestycja SATUSa jest potwierdzeniem realizacji strategii spółki. – mówi Artur Racicki, CEO Social WiFi. – Pozyskane środki pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój. Już w listopadzie rozpoczynamy dystrybucję usługi na rynek niemiecki. Pracujemy też nad uruchomieniem aplikacji mobilnej na systemy operacyjne Android i iOS – dodaje Racicki.
Usługa Social WiFi pomaga właścicielom hotspotów w nawiązaniu interakcji ze swoimi klientami. Po zalogowaniu do WiFi, klienci trafiają na specjalną, zintegrowaną z ich profilem na Facebooku stronę logowania. W ten sposób mogą oznaczyć się w lokalizacji, która udostępnia darmowe WiFi i tym samym zachęcić swoich znajomych do odwiedzenia tego miejsca. Właściciele hotspotów zyskują natomiast możliwość kontaktu z klientami. Mogą oni wysyłać do nich specjalne oferty promocyjne, a także, za pomocą ankiet, pytać o ocenę poziomu zadowolenia z obsługi.
Do tej pory z Social WiFi skorzystało blisko sto punktów w całej Polsce. Są to zarówno sieciowe restauracje takie jak 77 Sushi i Ganesh, kluby muzyczne Czekolada jak i pojedyncze kawiarnie, puby, hotele, czy stacje benzynowe. Usługa jest także implementowana m.in. w jednej z najlepszych polskich uczelni Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.