Lista inwestycji
Synerise Spółka Akcyjna
State of the art Marketing Cloud
Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Venture Capital
Synerise S.A. to spółka budująca aplikacje B2BC wspierające i realizujące zagadnienia typu Business Intelligence. W oparciu o autorskie rozwiązania (software & hardware) rozwijająca systemy pozwalające na integrację działań online i offline oraz jako jedna z pierwszych na świecie wprowadzająca technologię Bluetooth Low Energy (Synerise Beacons) do sektora RETAIL. Jednym z kluczowych produktów spółki jest platforma (synerise.com) będąca systemem klasy Revenue Performance Management.
Synerise to jedno z najbardziej kompleksowych rozwiązań dla biznesu pozwalające na integrację różnych kanałów wiedzy o organizacji, klientach oraz ich lojalności wobec marki (ambient intelligence), co znacznie ułatwia podejmowanie strategicznych decyzji na temat działań marketingowych oraz sprzedaży. Synerise umożliwia szybką integrację np. systemów magazynowych, dostępności produktów, programów lojalnościowych oraz danych o klientach pochodzących zarówno z systemów do prowadzenia działań marketingowych (np. e-mail i sms marketing, proximity marketing), a także aktywności w mediach społecznościowych i internecie. Dodatkowo platforma umożliwia tworzenie i rozwój programów lojalnościowych poprzez integrację z systemami POS, pozwalając na skuteczne przeprowadzenie transakcji w sklepach. Jest też miejscem, gdzie można zaprojektować skuteczną kampanie multikanałową (sms, push, beacon, wifi, email) wykorzystując mechanizmy marketing automation (autorskie kody trackingowe). Synerise analizuje zgromadzone dane poznając tym samym zachowania zakupowe klientów oraz łączy je z ich zainteresowaniami.
Dzięki temu można sprawdzić na przykład, jak warunki atmosferyczne wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Synerise umożliwia także weryfikacje dostępności konkretnych produktów w sklepach bez konieczności kontaktowania się ze sprzedawcą. Całość uzupełnia Mobilne SDK dla e-commerce i lojalności, dzięki któremu można analizować zachowania klientów również w kanale mobilnym. Rozwiązanie przeznaczone jest przede wszystkim dla innowacyjnych i dużych marek. Celem platformy jest przede wszystkim dostarczenie tylko tych informacji, których potrzebują klienci, którymi są zainteresowani i co najważniejsze w formie jaką respektują (permission marketing). Począwszy od szybkiej informacji w kwestii dostępności danego produktu w konkretnym sklepie, po liczne zniżki i dobrane dla klientów oferty, które nawiązują do historii ich zakupów offline & online;